توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی امکان سنجی تاثیر توریسم سلامت در جذب گردشگر از دیدگاه گردشگران نمونه موردی چشمه معدنی جوشان سیرچ دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی امکان سنجی تاثیر توریسم سلامت در جذب گردشگر از دیدگاه گردشگران نمونه موردی چشمه معدنی جوشان سیرچ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی امکان سنجی تاثیر توریسم سلامت در جذب گردشگر از دیدگاه گردشگران نمونه موردی چشمه معدنی جوشان سیرچ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی امکان سنجی تاثیر توریسم سلامت در جذب گردشگر از دیدگاه گردشگران نمونه موردی چشمه معدنی جوشان سیرچ :



تعداد صفحات:10
چکیده:
چشمه های آبگرم و معدنی پدیده هایی هستند که در مناطق خاص جرافیایی ظهور می یابند. این تحقیقق در ارتباط با چشمه آبگرم روستای جوشان سیرچ که یکی از بخش های شهرستان گلااف در استان کرمان است صورت گرفقه است . این بخش بزرگترین و مشهورترین چشمه آب معدنی استان کرمان، در فاصله 55 کیلومتری جنوب شرق شهر کرمان و در ارتفاعات جنوبی ییلاق زیبای سیرچ واقع شده است، این چشمه در بخش شمالی روستای جوشان از توابع گلباف است . دراین مطالعه که به شیوه توصیفی پیمایشی صورت گرفته نظرات جامعه گردشگرانی که از این چشمه ها استفاده نموده اند مورد بررسی قرار گرفت و همچنین برای تجزیه وتحلیل داده ها از آزمون کای اسکویر و T تک نمونه ای استفاده گردید.نتایج حاصل از تحقیقات میدانی نشان داد که بیشتر گردشگران معتقد هستند که زیر ساخت های موجود در روستای چشمه های آبگرم متوسط و کم است و به اندازه کافی نمی باشد . نتایج همچنین نشان داد که امکانات پزشکی کمی در منطقه وجود دارد . در مجموع می توان گفت که برای بالا بردن ظرفیت و تبدیل کردن آن به قطب گردشگری سلامت به طوری که بتواند نقش مثبتی در جذب توریست و گردشگری سلامت داشته باشد ، نیازمند تعیین و توسعه راهکارهای مشخص، مدیریت محیط زیست و چشمه های آبگرم، توسعه مشارکت محلی در اداره چشمه های آبگرم، قوانین صریح و محکم در حفاظت از چشمه های آبگرم و طبیعت منطقه، بازار یابی پایدار و برنامه ریزی واقع بینانه است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir