توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی غلظت فلزات سنگین سرب، کروم و کادمیوم در نمونه های برنجاستان فارس (مطالعه موردی: مزارع فیروزآباد) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی غلظت فلزات سنگین سرب، کروم و کادمیوم در نمونه های برنجاستان فارس (مطالعه موردی: مزارع فیروزآباد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی غلظت فلزات سنگین سرب، کروم و کادمیوم در نمونه های برنجاستان فارس (مطالعه موردی: مزارع فیروزآباد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی غلظت فلزات سنگین سرب، کروم و کادمیوم در نمونه های برنجاستان فارس (مطالعه موردی: مزارع فیروزآباد) :



تعداد صفحات:16
چکیده:
این پژوهش به بررسی غلظت فلزات سنگین سرب، کروم و کادمیوم در برنج شهرستان فیروزآباد پرداخته است. جهت انجام اینمطالعه 38 نمونه برنج از 22 روستای این شهرستان جمع آوری گردید. برای نمونه گیری از 3 ناحیه از زمین های کشاورزیمحصول برنج جمع آوری و با یکدیگر تلفیق گردیدند. نمونه ها در آزمایشگاه شسته شده و توسط آون خشک گردید. نمونه ها توسطدستگاه Digesdahl هضم و سپس غلظت فلزات سنگین توسط دستگاه نشر اتمی (ICP) قرائت گردید و با استفاده از نرم افزارآماری SPSS تحلیل های آماری صورت گرفت. نتایج حاصله نشان می دهد که متوسط غلظت فلزات سنگین سرب، کروم و کادمیوم در برنج منطقه به ترتیب 1/53، 2/33 و 0/54 میلیگرم بر کیلوگرم است. مقایسه میزان غلظت فلزات سنگین با میزان استاندارد WHO/ FAO (سرب mg/kg 0/3 ، کروم mg/kg 1 و کادمیوم mg/kg 0/2) نشان داد که غلظت فلزات سرب، کروم و کادمیوم در سطح معناداری 5% (p<0.05) بالاتر از حد استاندارد تعیین شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir