توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه هموارسازی سود با اطلاعات حسابداری و حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه هموارسازی سود با اطلاعات حسابداری و حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه هموارسازی سود با اطلاعات حسابداری و حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه هموارسازی سود با اطلاعات حسابداری و حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :



تعداد صفحات:17
چکیده:
هموارسازی سود نقشی اساسی بر قیمت سهام و اطلاعات ارائه شده در صورتهای مالی شرکتها دارد. هموارسازی سود به عنوان کاهش آگاهانه نوسانات سطح سود تعریف می شود به گونه ای که سود شرکت، عادی به نظر برسد. هدف اصلی تحقیق، بررسی رابطه هموارسازی سود با اطلاعات حسابداری و حقوق صاحبان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. بدین منظور با روش حذف سیستماتیک، نمونه ای متشکل از 88 شرکت طی سال های 1387-1391 انتخاب گردید. برای محاسبه هموارسازی سود از مجموع هموارسازی کل اقلام تعهدی و اقلام تعهدی اختیاری، متغیر تغییرپذیری بازده سهام به عنوان معیار عدم اطمینان اطلاعاتی و برای سنجش حقوق صاحبان سهام از باقیمانده دارائی ها پس از کسر بدهیهای شرکت استفاده شد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که رابطه منفی معناداری بین هموارسازی سود و حقوق صاحبان سهام وجود دارد و همچنین متغیر هموارسازی سود بر عدم قطعیت اطلاعات حسابداری بی تاثیر است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir