توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی حوزه آبخیز برای احداث سدهای اصلاحی توری سنگی با استفاده از روش ارزیابی چند معیاره مکانی (SMCE) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی حوزه آبخیز برای احداث سدهای اصلاحی توری سنگی با استفاده از روش ارزیابی چند معیاره مکانی (SMCE)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی حوزه آبخیز برای احداث سدهای اصلاحی توری سنگی با استفاده از روش ارزیابی چند معیاره مکانی (SMCE)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی حوزه آبخیز برای احداث سدهای اصلاحی توری سنگی با استفاده از روش ارزیابی چند معیاره مکانی (SMCE) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
استفاده از توری سنگها می تواند یکی از روشهای بسیار مناسب در کنترل، حفظو احیاء خاک باشد. هدف تحقیق استفاده از ارزیابی چند معیاره در تعیین مکانهای مناسببرای احداث سدهای توری سنگی در حوزه آبخیز فیلاخص است.نقشه عوامل مختلف بااستفاده از تصاویر ماهوارهای، نقشه های موضوعی تهیه شد و مدل درختی عوامل ومحدودیت ها در نرم افزار ILWIS طراحی گردید. نقشه های زمین شناسی، شیب، کاربریاراضی، پوشش گیاهی، فاصله از جاده و روستا،چشمه، چاه آب به عنوان عوامل، نقشه شیبو آبراهه به عنوان محدودیت به سیستم معرفی شدند. پس از استانداردسازی و وزن دهیبه عوامل و زیر عوامل، نقشه شاخص ترکیبی منطقه به صورت ارزش 0-1 به دست آمد ودرنتیجه نقشه نهایی به صورت اولویت بندی مکانی احداث سدهای توری سنگی در حوزهآبخیز مشخص شد. به طورکلی استفاده از این روش و بهره گیری از قوانین تصمیم موجبصرفه جویی در وقت و هزینه و مکانیابی دقیق تر می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir