توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سیستم انبار دارای 82 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سیستم انبار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

سیستم انبار

سیستم انبار

در این فصل شما عملیات قابل انجام در زیر سیستم انبار را مطالعه می کنید در زیر سیستم انبار می توانید عملیات ورود کالا خروج کالا انتقال بین انبار ها و همین طور فرآیند تولید را مدیریت نمایید. این بخش شامل موارد زیر می باشد:
1_ تعریفات اولیه
2_ عملیات کالا
3_ عملیات تولید
4_ گزارشهای مقداری
5_ گزارشات
تعاریف اولیه

در این بخش عملیات اولیه مربوط به سیستم انبار را فرا می گیریم که شامل موارد زیر می باشد:
1-معرفی واحد های اندازه گیری
2_ معرفی کالا
3_معرفی انبار
4_عملیات کالا در انبار
معرفی واحد های اندازه گیری

رجوع شود به مبحث خرید و فروش
 معرفی کالا

رجوع شود به مبحث خرید وفروش
معرفی انبار

کلیه عملیات ایجاد اصلاح و حذف انبار و نیز جستجو و فیلتر انبارهای ایجاد شده از طریق فرم معرفی انبار انجام می شود. وهمچنین امکان کنترل موجودی ریالی انبارها از طریق این فرم در اختیار کاربران قرار می گیرد.
ایجاد انبار

برای ایجاد انبار جدید می توانید دکمه جدید را فشار دهید یا از کلید ترکیبیAlt+N استفاده کنید. با انجام این عمل فرم ایجاد/ اصلاح اطلاعات انبار ظاهر می شود.
در فرم ایجاد/اصلاح اطلاعات انباردر فرم ایجاد/اصلاح اطلاعات انبار مشخصات انبار (شاملکد انبار نام انبار نام مسئول انبار جدیدیبا مشخصات داده شده ایجاد می شود.
در سیستم ثبت دائمی موجودی کالا (و همچنین در سیستم ثبت ادواری) با ایجاد هر انبار باید یک سر فصل معین جدید ذیل سر فصل کل موجودی کالا به صورت خودکار یا غیر خودکار ایجاد شود زیرا برای هر یک از عملیات کالا در انبار نظیر ورود خروج انتقال بین انبارها خرید و فروش باید ثبت مالی مربوط به عملیات در سند مالی ایجاد شود. این نکته قابل ذکر است که در حالت دائمی ثبت موجودی کالا حساب موجودی کالا دارای گردش لحظه ای متناسب با عملیات انجام شده انبار می باشد و بدین ترتیب در هر لحظه اطلاعات کاملا صحیحی از عملکرد این سر فصل و مقدار واقعی موجودی ریالی انبار در آن لحظه قابل مشاهده و برسی است. بیان این نکته نیز ضروری است که مانده این سر فصل معادل ارزش ریالی موجودی کالا در انبار متناظر می باشد.
در سیستم حسابداری تدبیر به دو روش می توان یک انبار را با سر فصل حسابداری مربوط به آن مرتبط نمود.
خودکار
غیر خودکار
خودکار

در این حالت با ایجاد یک انبار جدید به صورت خودکار سر فصل حسابداری معادلی برای آن ایجاد می شود.این  سر فصل به صورت سرفصل معین همنام با نام انبار ایجاد می شود که سر فصل کل آن موجودی کالا می باشد. البته باید این نکته را به یاد داشت که سیستم سر فصل کل موجودی کالا می باشد. البته باید این نکته را به یاد داشت که سیستم سر فصل موجودی کالا به صورت پیش فرض مرتبط با حساب کل موجودی کالا می باشد.
به عبارت دیگر اگر کد ویژه موجودی کالا با یک سر فصل حسابداری مرتبط شود سیستم برای هر انبار جدید یک سر فصل حسابداری به عنوان معین (سر فصل زیرین) آن حساب ایجاد می نماید. بنابراین اجباری در تعریف حساب موجودی کالا در سطح کل نیست و می توان ان را به صورت یک حساب معین تعریف نمود و کد ویژه موجودی کالا را به آن مرتبط نمود و بدین ترتیب با ایجاد هر انبار یک حساب تفصیلی همنام با نام انبار (برای معین موجودی کالا)تعریف می شود.
نکته مهم:در حالت خودکار یک سر فصل معین جدید ذیل سر فصل کل موجودی به صورت خودکار ایجاد می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir