توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی قوانین و آئین نامه های اصلاحی ثبت تشكیلات و موسسات غیر تجارتی دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی قوانین و آئین نامه های اصلاحی ثبت تشكیلات و موسسات غیر تجارتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه
ماده 1 - مقصود از تشكیلات و موسسات غیر تجارتی مذكور در ماده 584 قانون تجارت كلیه تشكیلات و موسساتی است كه برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یاادبی یا امور خیریه و امثال آن تشكیل می شود اعم از آن كه موسسین و تشكیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند .
تبصره - تشكیلات و موسسات مزبور می توانند عناوینی از قبیل انجمن ، كانون یا بنگاه و امثال آن اختیار نمایند ولی اتخاذ عناوینی كه اختصاص به تشكیلات دولتی و كشوری دارد از طرف موسسات مزبور ممكن نخواهد بود .
ماده 2 - تشكیلات و موسسه مزبور از لحاظ انطباق با مقررات این آئین نامه به دو قسمت می شوند .
الف - موسساتی كه مقصود از تشكیل آن جلب منافع و تقسیم آن بین اعضاء خود نباشد .
ب - موسساتی كه مقصود از تشكیل آن ممكن است جلب منافع مادی و تقسیم منافع مزبور بین اعضاء خود یا غیر باشد . مانند كانونهای فنی و حقوقی و غیره .
ماده 3 - ثبت تشكیلات و موسسات مزبور در تهران در اداره ثبت شركتها و در شهرستانها در اداره ثبت مركز اصلی آن به عمل خواهد آمد .
تبصره - ثبت موسسات و تشكیلات غیر تجارتی كه در خارج از كشور به ثبت رسیده است فقط در تهران در اداره ثبت شركتها به عمل خواهد آمد .
ماده 4 - موسسات و تشكیلات غیر تجارتی خارجی ثبت نشده كه در ایران دارای فعالیت هستند موظف می باشند از تاریخ تصویب این آئین نامه ظرف دو ماه طبق مقررات مربوطه تقاضای ثبت نمایند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir