توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه به کارگیری حواس پنجگانه (برند حسی) با هویت برند (مطالعه موردی:گوشی تلفن همراه) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه به کارگیری حواس پنجگانه (برند حسی) با هویت برند (مطالعه موردی:گوشی تلفن همراه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه به کارگیری حواس پنجگانه (برند حسی) با هویت برند (مطالعه موردی:گوشی تلفن همراه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه به کارگیری حواس پنجگانه (برند حسی) با هویت برند (مطالعه موردی:گوشی تلفن همراه) :



تعداد صفحات:20
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه حواس پنجگانه (برند حسی) با هویت برند در تلفن های همراه می باشد. جامعه ی آماری تحقیق دانشجویان استان سمنان در سال 1393 می باشد و حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران برابر با 384 دانشجو محاسبه شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد.نتایج پژوهش با نرم افزار SPSS نشان داد که براساس آزمون همبستگی پیرسون، بین استفاده از حواس پنجگانه و هویت برند رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد و با استفاده از آزمون کروسکال- والیس نشان داده شد که تلفن های همراه که از حواس متعددی در برند خود استفاده می کنند دارای هویت برند بالاتری می باشند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir