توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیرات نوع گزینش عملی در جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد نمونه موردی:دانشجویان معماری علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویر احمد دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیرات نوع گزینش عملی در جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد نمونه موردی:دانشجویان معماری علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویر احمد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرات نوع گزینش عملی در جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد نمونه موردی:دانشجویان معماری علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویر احمد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیرات نوع گزینش عملی در جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد نمونه موردی:دانشجویان معماری علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویر احمد :



تعداد صفحات:10
چکیده:
در این تحقیق به بررسی مولفه های گزینش عملی در کنکور پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد معماری دانشگاه ازاد اسلامی ایران که تحت نظارت و تائید وزارت علوم اجرا می گردد پرداخته است. بدین منظور این مقاله با ریشه یابی ادبیات نظری و عملی آموزش در دوران تحصیل کارشناسی در دروس تخصصی معماری و روند پذیرش کنکور ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد به بررسی پرداخته و میزان شاخص نمره اسکیس و طراحی معماری عملی کنکور کارشناسی ارشد را با درس طرح یک کارشناسی ارشد معماری دانشجویان پس از قبولی در آزمون کنکور مورد ارزیابی قرار داده است. هدف از این پژوهش ارتباط روند پذیرش کنکور کارشناسی ارشد معماری دانشگاه ازاد اسلامی با دوران اموزش و کیفیت اموزشی در دروس عملی کارشناسی و امادگی فرد جهت کنکور عملی دانشگاه می باشد. پژوهش فوق بیان گر این می باشد که به دلیل استفاده اکثر دانشجویان از نرم افزارهای دیجیتال طراحی معماری (اتوکد، تری دی مکس، فتوشاپ) در دوران تحصیل کارشناسی و عدم اجازه استفاده در ازمون عملی کنکور کارشناسی ارشد از این نرم افزارها نمره کنکور کارشناسی ارشد معماری نمایانگر واقعی توانایی ها و آموخته های انها نمی باشد. پژوهش از نوع تحقیقی، توصیفی تحلیلی، استنباطی است و شاخص های کمی و کیفی مورد بررسی قرارگرفت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir