توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه پریود قابهای نامنظم مهاربندی شده با مهاربندهای کمانش ناپذیر با فروفتگی یک طرفه هندسی در ارتفاع دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه پریود قابهای نامنظم مهاربندی شده با مهاربندهای کمانش ناپذیر با فروفتگی یک طرفه هندسی در ارتفاع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه پریود قابهای نامنظم مهاربندی شده با مهاربندهای کمانش ناپذیر با فروفتگی یک طرفه هندسی در ارتفاع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه پریود قابهای نامنظم مهاربندی شده با مهاربندهای کمانش ناپذیر با فروفتگی یک طرفه هندسی در ارتفاع :



تعداد صفحات:10
چکیده:
در این مقاله روابط مربوط به پریود در آیین نامه های 2800 و ASCE پرداخته شده سپس تعداد 6عدد قابکه 3عدد از آنها بر اساس آیین نامه ASCE از یک طرف نامنظم شده اند، مدل سازی و آنالیز قاب هایفولادی توسط نرم افزار های تجاری تحقیقاتی انجام شده است. نتایج نشان می دهد پریود حاصل از روابط وآیین نامه های مختلف به استثنای رابطه رایلی دارای درصد خطای بالایی نسبت به نتایج نرم افزار به عنوانشاخص بودند. پریود قاب های نامنظم متاثر از ارتفاع و بعد نامنظمی می باشد که اثرات آن در رابطه جدیدبیان شده، اعمال گردیده است. دقت رابطه جدید نسبت به روابط موجود در آیین نامه مختلف از دقت بسیارخوبی برخوردار است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir