توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده کاوی در سیستم بانکداری دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده کاوی در سیستم بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده کاوی در سیستم بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده کاوی در سیستم بانکداری :



تعداد صفحات:21
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مسائل جدید در ارتباط با مشتری است. یکی از سیستم های اساسی شناخت و تامین نیازهای مشتری مدیریت ارتباط با مشتری CRM است. قبل از پیاده سازی این سیستم لازم است زیرساخت های لازم مورد بررسی قرار گیرد. در غیراینصورت پیامدهای منفی آن نظیر تحمیل هزینههای مالی بر سازمان و افزایش مقاومتها اجتناب ناپذیر است. از این رو دریک چارهجوییعقلایی به نظر میرسد که قبل از پیادهسازی این نظام لازم باشد آمادگی سازمانها بررسی شود. در رویکردهای موجود در قبل کمتر از روش دادهکاوی استفاده شده است، در این پژوهش در ابتدا تعاریف موجود و ضرورت وجود این سیستم را ارائه کردهایم، سپس بر اساس فرضیهای که به کار برده شده است، پرسشنامههایی تهیه شده که توسط افراد آشنا به امور بانکی در سطح شعب بانک سپه استان فارستکمیل گردید. آیتمهای موجود در این فرضیه توسط روشهای دادهکاوی مورد تحلیل قرار گرفت. در هر مرحله میزان همبستگی هر آیتم با سایرین سنجیده می شود , در هر مرحله با کمک تکنیک انتخاب ویژگی سه ویژگی که همبستگی کمتری را نسبت به سایرین داشته است کنار گذاشته می شود. نتایج تحلیل حاکی از آن است که بین آیتمهای مورد بررسی و این سیستم همبستگی وجود دارد و اما بیشترین همبستگی بین پیادهسازی این سیستم و آیتم حفظ و بقا به منظور حفظ مشتری است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir