توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی :



تعداد صفحات:17
چکیده:
تجارت الکترونیک واژه ای است که امروزه در مقالات و ادبیات بازرگانی و تجارت و رسانه های عمومی بسیار به گوش می رسد.این پدیده نوین هم به علت نوپابودن و هم به علت کاربردها و زمینه های بسیار متنوع فعالیت، نزد مراجع گوناگون تعاریفمختلفی دارد. همچنین تجارت الکترونیک پدیده ای چندرشته ای است که ازطرفی با پیشرفته ترین مفاهیم فناوری اطلاعات وازسوی دیگر با مباحثی مثل بازاریابی و فروش، مباحث مالی و اقتصادی و حقوقی پیوستگی دارد. در سال های اخیر و با افزایشتعداد کاربران اینترنت و تجارت الکترونیکی، شناسایی نحوه رفتار مصرف کنندگان در فضای دیجیتال بسیار حایز اهمیت است.رفتار مصرف کننده، مجموعه فعالیت هایی است که در جهت کسب، مصرف و یا عدم مصرف کالاها و خدمات صورت می گیرد.در این مقاله نکات کلیدی رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی مورد بررسی قرار می گیرد. به طور خلاصه می توان بیاننمود که شناخت ساختار ذهنی مصرف کننده و عوامل مؤثر در نحوه شکل گیری آن در طراحی سایت ها و فرایند جستجویمصرف کننده به منظور بالا بردن نرخ بازدهی از سایت ها و ترغیب مصرف کنندگان به خرید از آن ها بسیار تأثیرگذار است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir