توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر جوانه زنی بر مقدار پروتئین، چربی، موادمعدنی، ترکیبات فنولی و فعالیت آنتی اکسیدانی عدس قرمز دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر جوانه زنی بر مقدار پروتئین، چربی، موادمعدنی، ترکیبات فنولی و فعالیت آنتی اکسیدانی عدس قرمز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر جوانه زنی بر مقدار پروتئین، چربی، موادمعدنی، ترکیبات فنولی و فعالیت آنتی اکسیدانی عدس قرمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر جوانه زنی بر مقدار پروتئین، چربی، موادمعدنی، ترکیبات فنولی و فعالیت آنتی اکسیدانی عدس قرمز :



تعداد صفحات:16
چکیده:
برای بهبود ارزش تغذیه ای حبوبات از جمله عدس می توان از پیش فرایند جوانه زنی استفاده کرد، که هم اکنون به عنوان یکی از ارزان ترین و موثرترین روشها کاربرد دارد. در این مطالعه اثر فرایند جوانه زنی بر برخی خصوصیات تغذیه ای عدس قرمز(پروتئین، چربی، مواد معدنی) مورد بررسی قرار گرفت. عملیات جوانه زنی از طریق خیساندن عدس قرمز به مدت 12 ساعت و نگهداری در شرایط مرطوب در دو زمان 24 و 48 ساعت و دو دمای 15 و 25 درجه سانتی گراد صورت پذیرفت. سپس جوانه ها در دمای 50 درجه سانتی گراد خشک و آسیاب شدند. و خصوصیات تغذیه ای آنها اندازه گیری و با نمونه شاهد مقایسه گردید. نتایج نشان داد که متناسب با رشد جوانه میزان پروتئین افزایش یافت. جوانه زنی باعث کاهش میزان چربی در عدس قرمز شد، ولی با افزایش روند جوانه زنی این مقدار به تدریج افزایش یافت. جوانه زنی همچنین، کاهشمیزان آهن، روی را در عدس قرمز به همراه داشت. تاثیر جوانه زنی بر میزان کلسیم، فسفر متفاوت بود، به طوریکه با شروع جوانه زنی میزان آنها کاهش ولی با افزایش رشد جوانه این مقدار افزایش یافت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir