توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی فیلوژنتیکی سویههای انتروتوکسیژنیک اشریشیاکلی مقاوم به آنتیبیوتیک جداشده از گوسالههای سالم و اسهالی دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فیلوژنتیکی سویههای انتروتوکسیژنیک اشریشیاکلی مقاوم به آنتیبیوتیک جداشده از گوسالههای سالم و اسهالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فیلوژنتیکی سویههای انتروتوکسیژنیک اشریشیاکلی مقاوم به آنتیبیوتیک جداشده از گوسالههای سالم و اسهالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فیلوژنتیکی سویههای انتروتوکسیژنیک اشریشیاکلی مقاوم به آنتیبیوتیک جداشده از گوسالههای سالم و اسهالی :



تعداد صفحات:6
چکیده:
باکتری اشریشیاکلی به عنوان فلور نرمال دستگاه گوارش در حیوانات خونگرم محسوب می شود. اشریشیاکلی انتروتوکسیژنیک جزء مهمترین علتهای اسهال در گوساله می باشد. این باکتری بعد از کلونیزه شدن در روده و تولید توکسینهایST و LTایجاد بیماری میکند. امروزه مقاومتهای آنتی بیوتیکی روز به روز در حال افزایش است و انتخاب مناسب ترین آنتی بیوتیک برای درمان بیماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هدف از این مطالعه تعیین فیلوتایپینگ (ژن هایTSPE و 4 yajA ،chuA )و ژنهای حدت اشریشیاکلی انتروتوکسیژنیک (ژن هایST و LT)به روشPCRاست. همچنین مقاومت آنتی بیوتیکهای جنتامایسین، کلرامفنیکل، لینکومایسین کلیستین، تتراسایکلین، آمپی سیلین، پنی سیلین، تایلوزین، سیپروفلوکساسین، انروفلوکساسین، تری متوپریم، نئومایسین و استرپتومایسین مورد بررسی قرار گرفت. برای این منظور 75 سواب از رکتوم گوسالههای سالم و 43 نمونه از گوسالههای اسهالی اخذ شد. اشریشیاکلی جدا شده از نمونههای مذکور توسط آزمایشات بیوشیمیایی تایید شدند. از میان باکتریهای مورذ آزمایش، در گوسالههای سالم 3 جدایه دارای ژنSTو در گوسالههای اسهالی 3 جدایه دارای ژنLTو 10 دارای ژنSTو 2 جدایه دارای هر دو ژنST و LTبودند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir