توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر طول ضایعات پلاستیکی از نوع پلی اتیلن ترفتالات (پت) بر مقاومت برشی خاک ماسه ای مسلح با این مواد دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر طول ضایعات پلاستیکی از نوع پلی اتیلن ترفتالات (پت) بر مقاومت برشی خاک ماسه ای مسلح با این مواد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر طول ضایعات پلاستیکی از نوع پلی اتیلن ترفتالات (پت) بر مقاومت برشی خاک ماسه ای مسلح با این مواد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر طول ضایعات پلاستیکی از نوع پلی اتیلن ترفتالات (پت) بر مقاومت برشی خاک ماسه ای مسلح با این مواد :



تعداد صفحات:8
چکیده:
در این پژوهش، آزمایش سه محوری بر روی خاک ماسه ای مخلوط با ضایعات پلاستیکی از جنس پلی اتیلن ترفتالات، انجام شد. تاثیر پارامترهای گوناگونی از قبیل نسبت وزنی رشته (صفر، 025، 05، 075 و یک درصد)، طول رشته (5، 10، 15 میلی لیتر) و فشار دورگیر (50، 100، 200 کیلوپاسکال) بر رفتار ماسه ی بابلسر مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج حاصل از این آزمایشات نشان داد که با افزایش نسبت وزنی و همچنین طول رشته های بدست آمده از ضایعات پلاستیکی، مقاومت برشی خاک افزایش مییابد. به کارگیری این ضایعات که از بطریهای باطله آب و نوشابه تهیه شده اند، نه تنها باعث بهبود ویژگیهای مکانیکی خاک میشود و دارای صرفه اقتصادیست بلکه از نظر زیست محیطی نیز اثرات مثبتی دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir