توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی و ویژگیهای حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی و ویژگیهای حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی و ویژگیهای حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی و ویژگیهای حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :



تعداد صفحات:22
چکیده:
اقلام تعهدی سود از یک سو به مدیران اجازه می دهند تا سود را طوری محاسبه کنند که گویای ارزش واقعی بنگاه اقتصادی باشد و ازسوی دیگر این اقلام به مدیران اختیار میدهند تا از انعطاف پذیری روشها و اصول پذیرفته شده ی حسابداری سوء استفاده کرده و محتوایاطلاعاتی سود را مخدوش کنند. تفکیک مالکیت از مدیریت در شرکتهای سهامی، این امکان بالقوه را برای مدیران بوجود میآورد تا حداقل،بخشی از ثروت سایر گروههای ذینفع در شرکت را به خود منتقل کند. زیرا، مدیران به اطلاعاتی دسترسی دارند که سایر افراد حداقل بهقسمتی از آن دسترسی ندارند. یکی ازنقشهای حاکمیت شرکتی کاهش تضاد منافع بین سهامداران و مدیران است. حاکمیت شرکتی احتمالاوقوع مدیریت سود را کاهش میدهد و احتمالا درک سرمایه گذاران را از اعتبار عملکرد شرکتها که به وسیله سودها در شرایط مدیریت سودارزیابی میشود را بهبود بخشند. هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی و ویژگیهای حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. آزمون فرضیه ها با استفاده از روش آماری داده های تلفیقی (Pooled Data) و برای دوره ی زمانی 1386 الی 1391 با استفاده از اطلاعات 120 شرکت منتخب به روش نمونه گیرى حذف سیستماتیک انجام شده است، نتایج تحقیق نشان داد که بین کیفیت حسابرسی، اندازه هیئت مدیره، غیرموظف بودن اعضای هیئت مدیره و مدیریت سود یک رابطه منفی و معنی دار و بین پاداش هیئت مدیره و مدیریت سود یک رابطه مثبت وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir