توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی پارامترهای مؤثر در خشک کردن سیر به روش ترکیبی هوای داغ مایکروویو با استفاده از پیش تیمار اسمزی کلرید سدیم- ساکارز دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پارامترهای مؤثر در خشک کردن سیر به روش ترکیبی هوای داغ مایکروویو با استفاده از پیش تیمار اسمزی کلرید سدیم- ساکارز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پارامترهای مؤثر در خشک کردن سیر به روش ترکیبی هوای داغ مایکروویو با استفاده از پیش تیمار اسمزی کلرید سدیم- ساکارز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پارامترهای مؤثر در خشک کردن سیر به روش ترکیبی هوای داغ مایکروویو با استفاده از پیش تیمار اسمزی کلرید سدیم- ساکارز :



تعداد صفحات:13
چکیده:
خشک کردن یکی از قدیمی ترین روش های نگهداری مواد غذایی محسوب می شود که علت توجه زیاد به این روش افزایش زمان ماندگاری در مقایسه با سایر روش ها، تولید محصول با وزن و حجم کمتر، عدم نیاز به سردخانه، کاهش هزینه حمل و نقل و بسته بندی می باشد. فرآیند خشک کردن به روش طبیعی یا آفتابی و یا در واحدهای صنعتی با استفاده از جریان هوای گرم در خشک کن های کابینتی یا تونلی می باشد که سبب افزایش آلودگی های میکروبی، زمان فرآوری طولانی، سخت شدن سطح ماده غذایی و ایجاد پروکیدگی در بافت محصول می شود استفاده از هوای داغ مرسوم ترین روش خشک کردن است. با این وجود خشک کردن توسط هوایی داغ انرژی بر بوده و در نتیجه مقرون به صرفه نیست. بنابراین استفاده از پیش تیمارهایی که سبب کاهش آب میان بافتی و بهبود خصوصیات کیفی مانند رنگ و آروما و کاهش زمان خشک کردن می شوند بسیار مفید خواهد بود در نهایت نمونه های خشک شده از نظر آهنگ و زمان خشک و پارامترهای کیفی مانند اسیدیته- بازآبیوشی- چروکیدگی مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون ها نشان داد که پیش فرآیند و روش های مختلف خشک کردن، زمان خشک کردن را کاهش و آهنگ خشک کردن را افزایش دادند و بر روی پارامترهای کیفی سیر خشک شده اثر گذاشتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir