توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رفتار لرزه ای نقطه ی تاج تپه های نیم سینوسی دوگانه دارای میرایی مصالح در برابر امواج مهاجم قائم SV با استفاده از روش اجزای مرزی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رفتار لرزه ای نقطه ی تاج تپه های نیم سینوسی دوگانه دارای میرایی مصالح در برابر امواج مهاجم قائم SV با استفاده از روش اجزای مرزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار لرزه ای نقطه ی تاج تپه های نیم سینوسی دوگانه دارای میرایی مصالح در برابر امواج مهاجم قائم SV با استفاده از روش اجزای مرزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رفتار لرزه ای نقطه ی تاج تپه های نیم سینوسی دوگانه دارای میرایی مصالح در برابر امواج مهاجم قائم SV با استفاده از روش اجزای مرزی :



تعداد صفحات:10
چکیده:
ارزیابی کلی از خسارات وارده به سازه ها و تأسیسات در زلزله ها نشان میدهد که شرایط ساختگاهی تأثیر قابل توجهی بر نحوه توزیع خرابیها در شهرها و روستاها داشته است. اثرات ساختگاه را میتوان به دو دسته اثر توپوگرافی (سطحی و زیرسطحی) و بزرگنمایی آبرفت طبقه بندی کرد. اگرچه تأثیر عواملی همچون هندسه و خصوصیات مکانیکی، بر پاسخ لرزه ای عوارض توپوگرافی مورد بررسی قرار گرفته است، اما تاکنون تحقیق جامعی روی حساسیت پاسخ یاد شده به عواملی همچون میرایی مصالح محیط و حضور ناهمواریها در کنار یکدیگر انجام نشده است. پژوهش های عددی بر روی پاسخ لرزه ای عوارض توپوگرافی که در سالهای گذشته انجام شده است، بیشتر به تپه های منفرد پرداخته است و به این نوع تپه ها محدود بوده است . اما نگاه دقیقتر به محیط اطراف گواه این واقعیت است که عوارض توپوگرافی بر روی سطح زمین غالباً بصورت مرکب ظاهر میشوند و اثرات ساختگاهی دوبعدی، رفتار لرزه ای سطح زمین و توزیع خسارات ناشی از آن را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار می دهد . در این پژوهش، با استفاده از روش اجزای مرزی ویسکوالاستیک در حوزه زمان، رفتار لرزه ای نقطه تاج تپه های نیم سینوسی دوگانه بدون فاصله و با فاصله، با نسبت شکلها و ضرایب میرایی مختلف در برابر امواج مهاجم قائم SV مورد مطالعه حساسیت سنجی قرار گرفته است. نتایج ارائه شده در فضای فرکانس به روشنی وابستگی بزرگنمایی به عوامل فوق الذکر را نشان میدهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir