توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان هتلها دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان هتلها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان هتلها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان هتلها :



تعداد صفحات:16
چکیده:
وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در صنعت هتل داری، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ویژ ه ای برخوردار است. نکته بسیار مهم در این صنایع، نقش مؤثر کارکنان در خلق ارزش است به گونه ای که حفظ و نگهداری مشتریان وفادار، بدون کارکنان راضی و وفادار امکان پذیر نیست، چرا که کارکنان وفادار، خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می کنند و در جلب رضایت مشتری و وفادار نمودن آن ها سهم بسزایی دارند. هدف این پژوهش بررسی تأثیر رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان هتل ها می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل هتل های شهر یزد می باشد. نمونه به دست آمده با استفاده از جدول مورگان 31 هتل می باشد که فقط 30 هتل حاضر به همکاری شدند. با استفاده از فرمول کوکران، تعداد 127 نفر برای نمونه کارکنان و 251 نفر برای نمونه مشتریان پژوهش به دست آمد. ابزار گرد آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد. روش پژوهش کاربردی و توصیفی و از نظر نوع بررسی همبستگی می-باشد. داده ها با استفاده از نرم افزار PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری ندارد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir