توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه و گسترش یک مدل هزینه مهندسی، برای وسایل نقلیه جایگزین هیبریدی دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه و گسترش یک مدل هزینه مهندسی، برای وسایل نقلیه جایگزین هیبریدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه و گسترش یک مدل هزینه مهندسی، برای وسایل نقلیه جایگزین هیبریدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه و گسترش یک مدل هزینه مهندسی، برای وسایل نقلیه جایگزین هیبریدی :



تعداد صفحات:18
چکیده:
خودروی جایگزین، پتانسیل قابل توجهی جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مصارف نفتی را دارند . انواع مختلفی از خودروجایگزین، از جمله خودروهای FCVS ، HEVs و هیبرید. الکتریکی متصل به پریز برق می باشند. PHEV ، یک گزینه ی کوتاه مدت باپتانسیل قابل توجه، برای جابجایی می باشد. که منجر به کاهش 72 درصدی گازهای گلخانه ای و مصرف نفت در بخش حمل و نقل با اینفناوری شده است یکی دیگر از مزایای اصلی PHEVS این است که این وسیله ی نقلیه ی جایگزین وابسته به یک نوع منبع سوختی نمی باشد از دیگر موانع تجاری PHEVS و خودرو جایگزین، هزینه ی تولید نسبتاً بالا و عدم اطمینان هزینه ی این خودروها در مقا یسه با خودروهای معمولی می باشد هدف از این مقاله، به طور ویژه و خاص توسعه م.ل هزینه فنی مهن.سی خودروی جایگزین که به مور خاصدر PHEV متمرکز شده است می باشد برای گسترش و توسعه این مدل هزینه پائین به بالا برای موتور الکتریکی که یک جز اصلی در سامانهی انتقال ق.رت PHEV و م.ل کلی از HEV و PHEV می باش. که یک م.ل مبتنی بر اکسل ساخته شده است محاسبه ی هزینه ی موتور، براساس مواد خام به کار گرفته برای موتور، نیروی کار، آب و برق و هزینه س رما یه می باشد. نرم افزار Crystal Ball ، برا یتجزیه و تحلیل حالت تک متغیره و چند متغیره از هزینه های پایه موتور، مورد استفاده قرار می گیرد که پارامترها ی ورودی شناسا یی ومشخص می شون. باتری های NIMH نامشخص ترین عامل هزینه در سامانهی کلی انتقال قدرت PHEV می باش. عدم قطعیت هزینه ی این باتری ها که برآورد حدود 72 % از کل هزینه سامانهی انتقال ق.رت را دارا می باش. که این در مقایسه با هزینه های سامانهی انتقال قد.رت HEV که بیشترین هزینه را توسط موتور IC در بر می گیرد در نهایت هزینه ی نهایی PHEV در Crystal Ball مورد تجز یه و تحلیل قرار می گیرد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir