توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین فصل غالب وزش بادهای فرساینده با استفاده از گلباد، گلطوفان و گلماسه( مطالعه موردی : شهرستان دامغان) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین فصل غالب وزش بادهای فرساینده با استفاده از گلباد، گلطوفان و گلماسه( مطالعه موردی : شهرستان دامغان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین فصل غالب وزش بادهای فرساینده با استفاده از گلباد، گلطوفان و گلماسه( مطالعه موردی : شهرستان دامغان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین فصل غالب وزش بادهای فرساینده با استفاده از گلباد، گلطوفان و گلماسه( مطالعه موردی : شهرستان دامغان) :



تعداد صفحات:13
چکیده:
داده های بادسنجی ایستگاه سینوپتیک دامغان طی یک دوره آماری حدود 9 سال(2010-2002) به روش های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. نتایج حاصل از محاسبه و ترسیم گلطوفان دامغان، نشان می دهد که در این منطقه بادهای طوفان زا بیشتر از شمال غربی (5/292 تا 5/337) می وزند و فراوانی حالات آرام حدود 2/61 درصد است در نتیجه بادهای طوفانزا و تولیدکننده گردوخاک، کمتر از 40 درصد از دیده بانیها را نسبت به کل دفعات دیده بانی شامل می شود. نتایج حاصل از محاسبه و ترسیم گلماسه ایستگاه سینوپتیک دامغان نشان می دهد که باد شمال غربی(NW) از بیشترین قدرت یا توان حمل ماسه بادی برخوردارند. جهت نهایی حمل ماسه نیز از شمال غرب به جنوب شرقی است. مقدار زاویه حرکت ماسه نسبت به شمال جغرافیایی(RDD) در حدود 135 درجه و در جهت عقربه های ساعت متغیر است. محاسبه(DPT) نشان می دهد که پرتوان ترین بادها در فصل بهار بیشترین توان حمل ماسه دارد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir