توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بانک ملت استان گلستان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( AHP ) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بانک ملت استان گلستان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( AHP )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بانک ملت استان گلستان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( AHP )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بانک ملت استان گلستان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( AHP ) :



تعداد صفحات:17
چکیده:
در این پژوهش، مشتریان نظام بانکی که از خدمات الکترونیکی بانک ملت استفاده می کنند، به منظور بررسی دیدگاههای آنان درخصوص اهمیت چالش های بانکداری الکترونیکی مورد نظر سنجی قرار گرفته اند. روش بکار گرفته در این پژوهش، توصیفیپیمایشی است که از طریق بررسی های میدانی ، پرسشنامه با فرمت تحلیل سلسله مراتبی مقیاس نه نقطه ای و مقایسه دو به دو که بر اساس درخت سلسله مراتب مسئله تحت مطالعه طراحی شده است، مطرح و به نظرخواهی پاسخگویان گذاشته شد.در این تحقیق، تعداد 383 نمونه از جامعه آماری انتخاب و پرسشنامه در بین نمونه آماری توزیع گردید.تجزیه و تحلیل اطلاعاتجمع آوری شده با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP صورت گرفته است. بر اساس نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه ، چالش های بانکداری الکترونیکی در سه گروه فرهنگی اجتماعی،اجرائی اقتصادی و امنیتی قانونی تقسیم می شود که بر اساس میزان اهمیت شامل شهرت بانکی ، فراهم شدن خدمات قابل اعتمادتر، تبلیغات در بانکداری الکترونیکی و ;

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir