مقاله بررسی عوامل مؤثر در تنظیم و سازماندهی عمودی محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره راهنمایی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر در تنظیم و سازماندهی عمودی محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره راهنمایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر در تنظیم و سازماندهی عمودی محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر در تنظیم و سازماندهی عمودی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی دوره 90-89 می باشد. روش تحقیق پژوهش حاضر، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری آن شامل کلیه دبیران و کارشناسان علوم تجربی شهرستان کرمانشاه، که برابر 249 نفر می باشد. که حجم نمونه به تعداد 124 نفر) 106 دبیر) و (18 کارشناس) به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند و برای جمع آوری اطلاعات از پرشسنامه محقق ساخته و برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آمارتوصیفی ( فراوانی و درصد فراوانی، درصد فراوانی تراکمی) و t دو نمونه مستقل استفاده شده است. نتایج نشان داد که اکثر دبیران و کارشناسان کارشناسان معتقدند که عوامل ارتباط مفهومی و پیوستگی مطالب، عامل ایجاد آمادگی برای یادگیری فصول بعدی، پایه ای بودن مطالب برای یادگیری مستمر در حد متوسط، و گستردگی و عمق مفاهیم در سازماندهی عمودی محتوای کتب علوم تجربی در حد متوسط به بالا رعایت شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0