توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه الگوریتمCFARخطی CFAR لگاریتمی وCFARلگاریتمی بهینه شده جهت آشکارسازی اهداف ارتفاع پایین در حضور کلاتر زمین دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه الگوریتمCFARخطی CFAR لگاریتمی وCFARلگاریتمی بهینه شده جهت آشکارسازی اهداف ارتفاع پایین در حضور کلاتر زمین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه الگوریتمCFARخطی CFAR لگاریتمی وCFARلگاریتمی بهینه شده جهت آشکارسازی اهداف ارتفاع پایین در حضور کلاتر زمین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه الگوریتمCFARخطی CFAR لگاریتمی وCFARلگاریتمی بهینه شده جهت آشکارسازی اهداف ارتفاع پایین در حضور کلاتر زمین :



تعداد صفحات:14
چکیده:
کلاتر زمین یا برگشتی ناخواسته از موانع مختلف نقش مستقیم در قابلیت آشکارسازی رادار دارد. در فواصل نزدیک اغلب سیگنال های کلاتر قوی تر از سیگنال های بازگشتی از هدف مطلوب است. روش های آشکارسازی هدف از کلاتر بر اساس فرکانس داپلر مورد بحث این مقاله است. سه الگوریتم پیشرفته CFAR خطی، CFAR لگاریتمی و CFAR لگاریتمی بهینه شده برای تشخیص هدف در کلاترهای مختلف ارائه شده است. این سه نوع CFAR بوسیله نرم افزار Matlab شبیه سازی شده و عملکرد هر یک از الگوریتم ها در آشکارسازی اهداف ارتفاع پایین مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که برای کلاتر زمین با مدل های آماری مختلف سه نوع CFAR عملکرد متفاوتی دارند؛ به طوری که برای کلاتر همگن CFAR خطی، برای کلاتر لبه و کلاتر نزدیک به رادار CFAR لگاریتمی بهینه شده عملکرد بهتری در آشکارسازی هدف دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir