توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی پیامدهای مثبت و منفی فرهنگی- اجتماعی در راستای گردشگری مبتنی بر زیست محیط منطقه ای (نمونه موردی: منطقه هفت برم فارس) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پیامدهای مثبت و منفی فرهنگی- اجتماعی در راستای گردشگری مبتنی بر زیست محیط منطقه ای (نمونه موردی: منطقه هفت برم فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پیامدهای مثبت و منفی فرهنگی- اجتماعی در راستای گردشگری مبتنی بر زیست محیط منطقه ای (نمونه موردی: منطقه هفت برم فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پیامدهای مثبت و منفی فرهنگی- اجتماعی در راستای گردشگری مبتنی بر زیست محیط منطقه ای (نمونه موردی: منطقه هفت برم فارس) :



تعداد صفحات:16
چکیده:
گردشگری با انسان و انگیزه ها، خواست ها و آرزوهای او که منبعث از فرهنک جامعه است، ارتباط دارد؛ به طوری که می توان گفت یکی از محرک های اصلی گردشگری، در واقع همین اختلاف فرهنگ هاست. در عصر حاضر، رابطه ای دو جانبه بین فرهنگ و گردشگری به وجود آمده است. فرهنگ منبعی حیاتی برای توسعه گردشگری محسوب می شود و گردشگری نیز سهم مهمی در توسعه فرهنگ دارد. لذا، صنعت گردشگری به عنوان یک پدیده فرهنگی، نقش مهمی در ایجاد تغییرات فرهنگی ایفا می کند. گرچه گردشگری باعث می شود فرصت کافی برای تبادل فرهنگی بین گردشگر و جامعه میزبان به وجود آید، اما پیامد های فرهنگی منفی حاصل از گردشگری را نیز نمی توان نادیده گرفت. بدین منظور بررسی پیامد های مثبت و منفی فرهنگی- اجتماعی حاصل از گردشگری جهت بهره برداری صحیح از این صنعت فرهنگی ضروری به نظر می رسد. منطقه هفت برم که در 60 کیلومتری غرب شهرستان شیراز واقع شده است از مناطق مستعد گردشگری و صنعت توریسم به حساب می آید. مقاله حاضر در صدداست تا ضمن معرفی منطقه هفت برم و پتانسیل های گردشگری آن به بررسی پیامدهای مثبت و منفی فرهنگی-اجتماعی حاصل از گردشگری در این منطقه بپردازد تا بتواند از این طریق به رهنمودی اصولی در جهت استفاده از فرصت ها و کاستن تهدیدات فرهنگی-اجتماعی در حوزه ی گردشگری دست یابد. در این راستا از روش های توصیفی-تحلیلی و در گردآوری اطلاعات از روش اسنادی و میدانی یاری گرفته شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir