توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط بین جریانات نقد ناشی از فعالیتهای تامین مالی و فعالیتهای سرمایه گذاری و سیاست تقسیم سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین جریانات نقد ناشی از فعالیتهای تامین مالی و فعالیتهای سرمایه گذاری و سیاست تقسیم سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین جریانات نقد ناشی از فعالیتهای تامین مالی و فعالیتهای سرمایه گذاری و سیاست تقسیم سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین جریانات نقد ناشی از فعالیتهای تامین مالی و فعالیتهای سرمایه گذاری و سیاست تقسیم سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :



تعداد صفحات:21
چکیده:
سودآوری و پرداخت دیون دو موضوع مهمی هستند که مدیریت هر واحد تجاری باید بررسی و تفکردر مورد آنها را بعنوان مهمترین وظیفه خود در نظر داشته باشد.اگر یک واحد تجاری در تحصیل سود نا موفق بوده و قدرت پرداخت دیون و تعهداتش را در هنگامسررسید نداشته باشد قطعاً قادر به نیل اهداف مورد نظر نبوده و تداوم فعالیت آن نیز زیر سوال خواهدرفت. لذا در صورتی که یک واحد تجاری قادر به کسب سود در سطحی متعارف نباشد سرمایه گذاراننه تنها تمایلی به افزایش سرمایه گذاری در آن واحد را ندارند بلکه ترجیح می دهند که ازحجمسرمایه گذاری خود کاسته و آن را صرف سرمایه گذاری در سایر واحدهایی که دارای سود دهی بالاهستند بنمایندشناخت صحیح ازامکانات موجود در یک موسسه به مدیریت کمک می کند تا با ترکیب و به کار گیریبهینه منابع ، سود آوری موسسه را به حداکثر رسانده ، بازده سرمایه گذاری مناسبی را برای صاحبانواحد تجاری ایجاد کرده و از این راه منافع صاحبان سرمایه را افزایش دهد. صورتهای مالی مهمترینابزار این شناخت می باشند. نیاز استفاده کنندگان صورتهای مالی به اطلاعات درباره فعالیتهای مهم سرمایه گذاری و تامین مالی و آگاهی از علل تغییر در مانده وجوه نقد در یک دوره مالی از طریق اطلاعات موجود در صورت جریان وجه نقد امکان پذیر است.در حسابداری دو مفهوم ((سود)) و ((سرمایه)) از اساسی ترین مفاهیم می باشند در نهایت هر دویاینها به جریانهای نقدی وابسته اند از این رو در تجزیه و تحلیل نهایی جریانهای نقد ورودی و خروجیواحد تجاری بصورت اساسی ترین رویدادها مورد توجه قرار می گیرد که معیارهای سنجش بر اساس آنها گذاشته می شود(وفادار ، 1370 ، ص 9).این تحقیق یک تحقیق کاربردی است که مبتنی بر تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از بورساوراق بهادار تهران می باشد. در ابتدا با استفاده از روش کتابخانه ای مبانی نظری مرتبط با موضوعتحقیق از منابع داخلی و خارجی استخراج و گزارش می گردد. روش تحقیق حاضرکتابخانه ای و یافتنروابط تحلیلی میان متغیر های تحت مطالعه بر اساس روشهای آماری می باشد. و نوع تحقیق،تحقیقمیدانی برای بررسی همبستگی است. در این تحقیق صورتهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورساوراق بهادار تهران بر اساس روش نمونه گیری و اخذ و برداشت اطلاعات مورد نیاز از آنها و انجاممحاسبات مربوط ، ضریب همبستگی متغیرهای فرضیات ، محاسبه و آزمون آماری می گردند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir