توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط بین ارزش افزوده اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین ارزش افزوده اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین ارزش افزوده اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین ارزش افزوده اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :



تعداد صفحات:17
چکیده:
ارزش افزوده اقتصادی به عنوان معیار سودآوری و چرخه تبدیل وجه نقد به عنوان معیاری برای نقدینگی و سودآوریدر این پژوهش ارائه می شوند. هدف این پژوهش شناسایی ارتباط بین ارزش افزوده اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. پژوهش برای تأیید این فرضیه که با کاهش چرخه تبدیل وجهنقد(افزایش نقدینگی)، ارزش افزوده اقتصادی افزایش می یابد انجام شد. برای آزمون این فرضیه، نمونه ای به تعداد 511 سال-شرکت انتخاب شد. برای انجام این تحقیق از رگرسیون داده های پنلی استفاده شد و سپس این ارتباط تأیید شد. در نهایتاینکه ارزش افزوده اقتصادی معیار ارزیابی سودآوری واحد تجاری است و چرخه تبدیل وجه نقد معیاری است که نقدینگیشرکت را نشان می دهد؛ به علاوه این معیار، اطلاعاتی را درباره عملکرد شرکت فراهم می کند. در دنیایی که سرمایه می تواند بهسرعت تخصیص یابد و بالاترین نوع کارایی را نیاز دارد، یکی کردن ارزش افزوده اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد می تواندعملکرد شرکتها (شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) را بهبود بخشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir