توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل و عناصر تاثیر گذار در آسیب پذیری شهرها با رویکرد پدافند غیر عامل در برابر مخاطرات محیطی با استفاده از روش کیو دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل و عناصر تاثیر گذار در آسیب پذیری شهرها با رویکرد پدافند غیر عامل در برابر مخاطرات محیطی با استفاده از روش کیو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل و عناصر تاثیر گذار در آسیب پذیری شهرها با رویکرد پدافند غیر عامل در برابر مخاطرات محیطی با استفاده از روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل و عناصر تاثیر گذار در آسیب پذیری شهرها با رویکرد پدافند غیر عامل در برابر مخاطرات محیطی با استفاده از روش کیو :



تعداد صفحات:26
چکیده:
با توجه به ارتباط متقابل و وابستگی عناصر و اجزای شهری به یکدیگر، آسیب پذیری شهری نیز دربرگیرنده تمامی عواملموجود در یک شهر می شود. به عبارت دیگر مخاطرات محیطی بر تمامی اجزاء یک شهر اثر می گذارند. بنابراین پدیده آسیبپذیری شهری، کل سیستم را دربرمیگیرد و از این رو خطر بروز بحران را افزایش می دهد. حال با تهیه مولفه های آسیب پذیرشهر این امکان فراهم می شود تا با توجه به شدت آسیب پذیری در هر یک از مناطق ، اقدامات لازم در جهت کاهش آسیب پذیریآن ها صورت گیرد. در این پروژهش ابتدا با بهره گیری از روش شناسی کیو، نخست بر پایه نتایج پژوهشهای ارزیابی آسیبپذیری شهرها در ایران و تجزیه و تحلیل فضای گفتمانی موجود شناخت جامعی از عناصر و عوامل تاثیرگذار در آسیب پذیریشهرها در برابر مخاطرات محیطی بدست آمد، سپس با بهره گیری از مشارکت متخصصان، دیدگاههای مختلف در این زمینه راشناسایی و دسته بندی کرده تا از این رو گامی فراتر از مجموعه تحلیل های ارایه شده پیش بگذارد.یافته های پژوهش بر پایهتحلیل عاملی کیو بیانگر سه دیدگاه در زمینه آسیب پذیری شهری در ایران است. دیدگاه نخست نگرش متخصصان پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است که بیشتر تاکید بر کاربری های خطرزای شهری و زیر ساخت های شهری دارد؛ دیدگاه دوم نگرشمتخصصان جغرافیا مخاطرات محیطی است که بیشتر بر عوامل طبیعی تاکید دارد؛ و دیدگاه سوم نگرش شهرسازی – -جغرافیاوبرنامه ریزی شهری است که بیشتر بر مولفه های سازه ای، بافت و تراکم شهر تاکید دارد. در انتها نیز با تجمیع دیدگاههای مختلف، مولفه های تاثیرگذار در آسیب پذیری شهرها شناسایی و تعین شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir