توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تهیه نقشه بیابان زایی بر اساس مدل IMDPA با تأکید بر معیار خاک (مطالعه موردی: فاریاب-استان کرمان) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تهیه نقشه بیابان زایی بر اساس مدل IMDPA با تأکید بر معیار خاک (مطالعه موردی: فاریاب-استان کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تهیه نقشه بیابان زایی بر اساس مدل IMDPA با تأکید بر معیار خاک (مطالعه موردی: فاریاب-استان کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تهیه نقشه بیابان زایی بر اساس مدل IMDPA با تأکید بر معیار خاک (مطالعه موردی: فاریاب-استان کرمان) :



تعداد صفحات:12
چکیده:
امروزه بیابانی شدن اراضی پدیده ای است که مناطق مختلف جهان به ویژه مناطق خشک، نیمه خشک و نیمه مرطوب را به علل مختلفی از جمله عوامل طبیعی و عوامل انسانی تهدید می کند. در این اراضی پدیده بیابان زایی افزون بر هدر رفت خاک،بستر ناپایداری را برای تمامی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و بویژه کشاورزی و آبیاری به وجود آورده است. تخریب اراضی بیشترین نمود عینی خود را در خاک، آب و پوشش گیاهی بر جای می گذارد که به دلیل اهمیت این موضوع، در اینتحقیق به معیار خاک بهای بیشتری داده شده و مورد بررسی قرار گرفته اند. به منظور بررسی وضعیت بیابان زایی در حوزه فاریاب (جنوب استان کرمان) از مدل بیابان زاییIMDPA استفاده شده است. در این مدل برای معیار خاک شاخص های بافت، عمق، درصد سنگ و سنگریزه، هدایت الکتریکی در نظر گرفته شد. نتایج نشان می دهد از سطح زمین های کل منطقه به ترتیب52/64درصددرکلاس متوسط و47/36درصد در کلاس شدید بیابان زایی می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir