توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی اثرات و پیامدهای زیست محیطی ناشی از طرح های احداث و بهره برداریمجتمع های گردشگری (مطالعه موردی: منطقه گردشگری گندمان-چهارمحال بختیاری) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثرات و پیامدهای زیست محیطی ناشی از طرح های احداث و بهره برداریمجتمع های گردشگری (مطالعه موردی: منطقه گردشگری گندمان-چهارمحال بختیاری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثرات و پیامدهای زیست محیطی ناشی از طرح های احداث و بهره برداریمجتمع های گردشگری (مطالعه موردی: منطقه گردشگری گندمان-چهارمحال بختیاری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثرات و پیامدهای زیست محیطی ناشی از طرح های احداث و بهره برداریمجتمع های گردشگری (مطالعه موردی: منطقه گردشگری گندمان-چهارمحال بختیاری) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
تالاب گندمان با مساحت تقریبی 1000 هکتار یکی از آبگیرهای حوزه آبریز آقبلاغ می باشد. این تالاب در ارتفاع 2219 متری از سطح دریا و در بخش گندمان از شهرستان بروجن از استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. محدوده منطقه نمونه که بنام تالاب گندمان است در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این استان برابر آخرین تقسیمات سیاسی کشور در حدود 16364 کیلومترمربع در جنوب غرب کشور و در محدوده رشته کوه زاگرس قرار گرفته است. در تحقیق حاضر با استفاده از مطالعات میدانی، کتابخانه ای و ستادی، جمع آوری اطلاعات از منابع داخلی و خارجی با مراجعه به کتب، مجلات، مقالات، پایان نامه ها، استفاده از سایتهای اینترتی مرتبط و غیره در زمینه ارزیابی اثرات و پیامدهای زیست محیطی ناشی از طرح های احداث و بهره برداری مجتمع های گردشگری انجام شده است. منطق های که تالاب گندمان در آن واقع گردیده است، بصورت بالقوه از جاذبه های فراوان گردشگری بویژه اکوتوریستی (طبیعت گردی)برخوردار است که این جاذبه ها م یتواند و باید مورد بهره برداری صحیح قرار گیرد. همیشه باید توجه داشته باشیم که یک گردشگر کنترل نشده موجب تخریب محیط زیست جامعه و همان منابعی م یشود که گردشگری روی آن بنا شده است، برعکس چنانچه بدرستی برنامه ریزی و مدیریت شود، اثرات مثبت اقتصادی قابل ملاحظه ای برای مردم و جوامع محلی میزبان داشته، چون ابزاری مؤثر در جهت کاستن از فقر عمل م یکند و در عین حال، حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی را در پی خواهد داشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir