توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزشیابی عملکرد دهیاریها از دیدگاه روستاییان(مطالعه موردی: روستای سیاه اسطلخ، بخش مرکزی شهرستان رشت) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزشیابی عملکرد دهیاریها از دیدگاه روستاییان(مطالعه موردی: روستای سیاه اسطلخ، بخش مرکزی شهرستان رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی عملکرد دهیاریها از دیدگاه روستاییان(مطالعه موردی: روستای سیاه اسطلخ، بخش مرکزی شهرستان رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزشیابی عملکرد دهیاریها از دیدگاه روستاییان(مطالعه موردی: روستای سیاه اسطلخ، بخش مرکزی شهرستان رشت) :



تعداد صفحات:20
چکیده:
نظر به اهمیت نقش مدیریت در توسعه ی روستایی و ناکارآمدی نسبی در این زمینه طی سالهای متمادی و به لحاظ ملاحظات اخیر در عرصه ی واگذاری مدیریت روستایی به دهیاریها، پژوهش حاضر به ارزشیابی عملکرد دهیاریها از دیدگاه روستاییان روستای سیاه اسطلخ از بخش مرکزی شهرستان رشت میپردازد. تحقیق حاضر از نظر هدف،کاربردی و از نظر روش توصیفی تحلیلی است. جامعه آماری شامل کلیه ساکنان روستای سیاه اسطلخ بوده که تعداد 336 نفر با – روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدهاند. مدل مورد استفاده در این پژوهش مدل کانو بوده که در قالب تحلیل سه دسته از نیازهای اساسی، عملکردی و هیجانی آورده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که عملکرد دهیاری به ترتیب در نیازهای اساسی، عملکردی و هیجانی دارای ضریب رضایت بیشتری بوده است. روستاییان معتقدند عملکرد دهیاری در زمینه توسعه فضای سبز و درختکاری (نیازهای اساسی) با ضریب رضایت 0/88 کمک به جذب سرمایه گذاریهای دولتی برای ایجاد فرصتهای جدید شغلی (نیازهای عملکردی) با ضریب رضایت 0/78 و مراقبت ازروستا در مقابل حوادث طبیعی (نیازهای هیجانی)( با ضریب رضایت 0/66 بهترین عملکرد را داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir