مقاله طراحی مدلی برای شهرت شرکت وعوامل تأثیرگذار برآن دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدلی برای شهرت شرکت وعوامل تأثیرگذار برآن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی برای شهرت شرکت وعوامل تأثیرگذار برآن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
شهرت شرکت نشان دهنده اعتبار و قابلیت اعتمادی است که سازمانها به ذینفعان خود میدهد. چگونگی ارتباط با این ذینفعان به عنوان یکی از عناصرحیاتی شهرت شرکت می باشد که بسیار مهم است. برای بررسی شهرت شرکت و عوامل مؤثر بر آن می بایست از نظرات گروه های مختلف ذینفع درشرکت استفاده کرد و مهمترین این ذی نفع ها مشتریان و مدیران هستند، از آن جهت که مشتریان بیشترین سهم را در سودآوری شرکت و فروشمحصولات دارند. با توجه به اهمیت کلیدی شهرت شرکت ابتدا به تعریف این عامل پرداخته سپس به بررسی یکی از عوامل تاثیر گذار بر شهرت شرکت ازجمله اعتماد مصرف کننده می پردازیم.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0