توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینانه در صنایع پالایش گاز ایران با رویکرد دیماتل- فرآیند تحلیل شبکه ای: مورد کاوی شرکت پالایش گاز پارسیان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینانه در صنایع پالایش گاز ایران با رویکرد دیماتل- فرآیند تحلیل شبکه ای: مورد کاوی شرکت پالایش گاز پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینانه در صنایع پالایش گاز ایران با رویکرد دیماتل- فرآیند تحلیل شبکه ای: مورد کاوی شرکت پالایش گاز پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینانه در صنایع پالایش گاز ایران با رویکرد دیماتل- فرآیند تحلیل شبکه ای: مورد کاوی شرکت پالایش گاز پارسیان :



تعداد صفحات:10
چکیده:
در این نوشتار، نتایج بررسی مولفه های کلیدی موثر بر کارآفرینی سازمانی در صنایع پالایش گاز ایران، ارائه شده است. بر اساس مرور ادبیات پژوهش،19 عامل بر کارآفرینی سازمانی، موثر تشخیص داده شده است. سپس با استفاده از تکنیک دیماتل، عوامل موثر، در ساختاری مبتنی بر نظریه گراف،اولویت بندی و روابط درونی بین این مولفه ها شناسایی گردیده اند . در نهایت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای، عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانیدر صنایع پالایش گاز ایران، رتبه بندی می گردند. بر این اساس، به ترتیب، عوامل زمینه ای (عوامل محیطی و برون سازمانی)، عوامل ساختاری (بدنهفیزیکی سازمان) و عوامل محتوایی (رفتار سازمانی)، دارای اولویت می باشند. ضمن این که در هر یک از ابعاد اصلی، زیر شاخص های مربوطه نیز اولویتبندی گردیده اند که در این میان عدم اطمینان محیطی، عوامل سیاسی، تمرکز/عدم تمرکز تصمیم گیری، بازار و فرهنگ سازمانی از بالاترین اهمیتبرخوردار می باشند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir