توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر آنتی اکسیدانی عصاره سیر بر میزان فنول محیط کشت ریزنمونه های گردوی ایرانی (Juglans regia L) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر آنتی اکسیدانی عصاره سیر بر میزان فنول محیط کشت ریزنمونه های گردوی ایرانی (Juglans regia L)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر آنتی اکسیدانی عصاره سیر بر میزان فنول محیط کشت ریزنمونه های گردوی ایرانی (Juglans regia L)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر آنتی اکسیدانی عصاره سیر بر میزان فنول محیط کشت ریزنمونه های گردوی ایرانی (Juglans regia L) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
تکثیر گردوی ایرانی به روش کشت بافت یکی از روش های بهینه برای دستیابی به گیاهچه های یکنواخت به تعداد انبوه می باشد اما ترشح فنول از زیرنمونه ها به محیط مشت یکی از مشکلات اساسی در موفقیت آن می باشد. عصاره سیر دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد که می تواند به عنوان یک منبع طبیعی برای کاهش فنول مورد توجه قرار بگیرد بر اسن اساس آزمایشی با 4 سطح غلظت عصاره سیر (0562%، 0375%، 025%، 0) در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری انجام گرفت. میزان فنول محیط کشت بر اساس روش رنگ سنجی فولین-سیو کالچو و بر حسب میکروگرم اسید گالیک بر میلی لیتر در دو مرحله اندازه گیری شد. بهترین نتیجه در میزان فنول محیط کشت، تیمار عصاره سیر 0562% با 116 میکروگرم اسید گالیک در میلی لیتر بدست آمد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir