توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین ماهیت و سنجش کارکرد قوه متخیله در ارتباط با تصحیح خواطر با تاکید بر نظریات آیه االه مطهری و علامه حسن زاده آملی دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین ماهیت و سنجش کارکرد قوه متخیله در ارتباط با تصحیح خواطر با تاکید بر نظریات آیه االه مطهری و علامه حسن زاده آملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ماهیت و سنجش کارکرد قوه متخیله در ارتباط با تصحیح خواطر با تاکید بر نظریات آیه االه مطهری و علامه حسن زاده آملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین ماهیت و سنجش کارکرد قوه متخیله در ارتباط با تصحیح خواطر با تاکید بر نظریات آیه االه مطهری و علامه حسن زاده آملی :



تعداد صفحات:18
چکیده:
از مباحث فلسفه، مبحث علم النفس فلسفی یاا باه بیبیاری مبحاث واا ینا ایا لامی ا ت؛ که یامل مباحث گوناگونی د حوزه نفس میباید. از مباحاث مماماین مقوله بحث قوای نفسانی میباید. با بوجه به نقش ممم و کلیدی قوه متخیلاهد بصرف و حذف و اضافات اد اکات نفسانی )خواطر( و لاوو بربیات ایان قاوه دجمت اماندهی و بمره و ی بیشتر ازخواطر، کنکاش د این زمینه امری غیر قابالانکا ا ت. ببیین ماهیت و نجش کا کرد قوه متخیله د ا بباط با بصحیح خواطراز نقطه نظار متفکاراا و فلا افه باه خصاو از دیادگاه دو بان از اندیشامند اامیاصرآیه الله مطمری و علامه حسن زاده آملا ی )زیاد عاو ه( االت نویاتا حاضارمیباید. وش پژوهش نیو، بحلیلی بطبیقی د مو د موضوع پژوهش ا ت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir