توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقض عدم حضور واسطه ها در بازار دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقض عدم حضور واسطه ها در بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقض عدم حضور واسطه ها در بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقض عدم حضور واسطه ها در بازار :



تعداد صفحات:6
چکیده:
یکی از عناصرچهارگانه آمیخته بازاریابی سنتی توزیع است.وظیفه این عنصر،انتقال کالا یا خدمت از تولیدکننده به مشتری نهایی است.طیفی از واسطه ها مثل عمده فروش ها، خرده فروش ها، دلال ها، نمایندگان تولید،عاملان فروش، شرکتهای حمل ونقل، انبارهای مستقل، بانکها، شرکتهای تبلیغاتی وامروزه شبکه بزرگ ووسیع جهانی اینترنت ،عملیات انتقال را انجام میدهند. از مهمترین تصمیمات مدیران سازمان،انتخاب کانال توزیع است که درآن محدودیتهای منابع واهداف سازمانی، محصول،عواکل محیطی ومشتریان اثرگذارند. وظیفه کانال توزیع نیز ایجاد مطلوبیت های زمانی ، مکانی و انتقال مالکیت ،تسهیل مبادله ،ازبین بردن تباین در طبقه بندی وتعداد ،کمک به استاندارد سازی ومشارکت درتهیه خدمات است. یکی از مشاغلی که درکشورما ودربسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد شغل دلالی است.اهمیت وتاثیرشغل مذکوردرجامعه ما به نحوی بوده است که با جلب توجه قانون گذارمواد 335 تا 356 قانون تجارت مصوب سال 1311 وقانون راجع به دلالان مصوب 1371/12/8 را بخود اختصاص داده است. در این تحقیق سعی داریم تا عدم حضور دلالان وواسطه هاراازدیدگاه نویسندگان ومنتقدان مورد بررسی قرار دهیم،سپس باآوردن دلایلی مبنی برنقض این ادعاها مقاله را به پایان می رسانیم .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir