توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر رسانه های جمعی بر نگرش دینی و مهارتهای یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال تحصیلی 93-1392 دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر رسانه های جمعی بر نگرش دینی و مهارتهای یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال تحصیلی 93-1392  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر رسانه های جمعی بر نگرش دینی و مهارتهای یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال تحصیلی 93-1392،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر رسانه های جمعی بر نگرش دینی و مهارتهای یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال تحصیلی 93-1392 :



تعداد صفحات:16
چکیده:
تحقیق حاضر در پی بررسی تاثیر رسانههای جمعی بر نگرش دینی و مهارتهای یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال تحصیلی 93-1392 بود. تحقیق حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی و از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ شیوه جمع آوری داده ها از نوع میدانی است. جامعه آماری شامل تمام دانشجویان دوره لیسانس دانشگاه آزاد اسلامی واحدارومیه که 15782 نفر بودند، می باشد، که حجم نمونه با جدول کرجسی و مورگان 370 نفر تعیین شد. برای تعیین نمونه ازروش نمونه گیری طبقه ای چند مرحله ای استفاده شد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد.روایی محتوایی پرسشنامه توسط اساتید و پایایی آنها با آلفای کرونباخ به مقدار 0/847 0تایید شد. نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین رسانه های جمعی به لحاظ ایجاد تغییرات در نگرش دینی و مهارتهای یادگیری دانشجویان درسطح آماری یک درصد ارتباط معنادار وجود دارد. نتایج رگرسیون نشان داد که 75/8 درصد میزان تغییرات ایجاد شده در نگرش دینی دانشجویان و 72/3 درصد میزان تغییرات ایجاد شده در مهارتهای یادگیری دانشجویان توسط توسط رسانههای / نگرش دینی دانشجویان و 382 درصد، روی نگرش دینی دانشجویان و / 81 درصد و اینترنت 1 / ارتباط جمعی صورت میگیرد. نتایج نشان داد که ماهواره 880 درصد، روی مهارتهای یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تاثیر مثبت و معنادار دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir