توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه عددی نحوه توزیع فشار در پشت دیوار حائل طره ای و مقایسه نتایج آن با مقادیر روش مونونوبه اوکابه دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه عددی نحوه توزیع فشار در پشت دیوار حائل طره ای و مقایسه نتایج آن با مقادیر روش مونونوبه اوکابه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه عددی نحوه توزیع فشار در پشت دیوار حائل طره ای و مقایسه نتایج آن با مقادیر روش مونونوبه اوکابه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه عددی نحوه توزیع فشار در پشت دیوار حائل طره ای و مقایسه نتایج آن با مقادیر روش مونونوبه اوکابه :



تعداد صفحات:8
چکیده:
هدف از این مطالعه بررسی عددی نحوه توزیع فشار در پشت دیوار حائل طره ای و مقایسه نتایج آن با مقادیر روش مونونوبه اوکابه است. در این مطالعه دیوار حائل عمیق را با خاک پشت آن در نرم افزار Ansys مدلسازی کرده و تحت بار دینامیکی زلزله قرار داده و تحلیل دینامیکی می کنیم و نحوه توزیع فشار خاک پشت آن را با استفاده از نمودارهای توزیع فشار خاک مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. همچنین برای مدل سازی رفتار دیوار از رفتار الاستیک و برای مدل کردن رفتار خاک از مدل غیر خطی دراگر پراگر استفاده شده است. برای بهینه تر شدن محاسبات اندرکنش خاک – سازه و بدلیل در نظر گرفتن رفتار انعطاف پذیر برای دیوار از المان Interface برای مدل کردن اثر جداسازی بین خاک و دیوار و همچنین اثر لغزش خاک در نظر گرفته شده است و از المانهای Beam برای مدل کردن رفتار خمشی دیوار استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که روش المان محدود می تواند جایگزین مناسبی برای روش مونونوبه اکابه باشد و می توان با آن مسائلی مانند رفتار غیر خطی خاک و دیوار که با روش مونونوبه اکابه قابل محاسبه نمی باشند را بررسی کرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir