توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جلوگیزی از آسیب دیدن توربین بادی از نوع ژنزاتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) در هنگام گذر از کاهش ولتاژ(LVRT) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جلوگیزی از آسیب دیدن توربین بادی از نوع ژنزاتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) در هنگام گذر از کاهش ولتاژ(LVRT)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جلوگیزی از آسیب دیدن توربین بادی از نوع ژنزاتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) در هنگام گذر از کاهش ولتاژ(LVRT)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جلوگیزی از آسیب دیدن توربین بادی از نوع ژنزاتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) در هنگام گذر از کاهش ولتاژ(LVRT) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
گسترش نیروگاه های بادی متصل به شبکه موجب نگرانی هایی در مورد ضعف آنها در اغتشاشات منجر به کاهش ولتاژ (LVRT) شده است. ژنراتورهای القایی دوسو تغذیه (DFIG) به تغییرات ناگهانی ولتاژ استاتور بسیار حساس می باشند. در شرایط بروز خطا، جریان روتور و ولتاژ لینک DC مبدل ها به صورت ناگهانی افزایش شدیدی خواهد داشت. افزایش جریان و ولتاژ مذکور، باعث وارد شدن آسیب شدیدی به مبدل ها می گردد. در این مقاله دو روش برای کاهش جریان و ولتاژ در حد استاندارد ارائه شده است. صحت روش ها توسط نتایج شبیه سازی PSCAD/EMTDC برای یک توربین بادی 1/3 مگاواتی ساخت شرکت زیمنس تأئید شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir