توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی مفهومی شاخص رضایتمندی مشتری ایران مطالعه موردی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در استانهای غرب ایران (کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی مفهومی شاخص رضایتمندی مشتری ایران مطالعه موردی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در استانهای غرب ایران (کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مفهومی شاخص رضایتمندی مشتری ایران مطالعه موردی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در استانهای غرب ایران (کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مفهومی شاخص رضایتمندی مشتری ایران مطالعه موردی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در استانهای غرب ایران (کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان) :



تعداد صفحات:18
چکیده:
هدف اصلی این مقاله تببین عوامل مؤثر بر الگوی رضایتمندی مشتری و طراحی الگوی مفهومی شاخص رضایتمندی مشتری ایران است. در این راستا عوامل مؤثر بر شاخص رضایتمندی مشتری براساس ادبیات پژوهش شناسایی گردید. حجم جامعه مورد مطالعه 162 نفر از استادان رشته های مدیریت و بازاریابی در استانهای غرب ایران (کرمانشاه، کردستان، اسلام وهمدان) است که با استفاده از روش نمونه گیری کوکران تعداد 90 نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. روش پژوهش توصیفی به شیوه پیمایشی است..ابزار گردآوری دادههای پرسشنامه پژوهشگر ساخته میباشد. که پس از روایی محتوایی جهت تعیین میزان پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شد که میزان آن برابر 092 می باشد. داده های آماری با استفاده از نرم افزار SPSS و AMOS تحلیل گردید. یافته های این پژوهش بیانگر آن است که ارزش درک شده با رضایت مشتری (r=0/815)، ارتباط با مشتری با وفاداری مشتری (r=0.769)، دارای بیشترین و قیمت و ارزش درک شده (r=0.417)، دارای کمترین همبستگی هستند لذا نتایج پژوهش نشان میدهد که ده مؤلفه شناسایی شده به عنوان عوامل مؤثر بر الگوی رضایتمندی مشتری می باشند و مدل برازش شده میزان آماره کی دو برابر با 6241 درجه آزادی 28 می باشد چون مقدار آماره RMSEA از مقدار 008 کمتر است پس الگوی ارایه شده مدل خوبی جهت سنجش میزان رضایتمندی مشتری است. مدلی مناسب جهت سنجش رضایتمندی مشتری است از این رو فرضیه های پژوهش مورد تأیید قرار گرفت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir