توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تنش خشکی ژنوتیپ های لوبیا (Phaseolus vulgaris L) در شرایط آزمایشگاهی با استفاده از تجزیه به مولفه های اصلی دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تنش خشکی ژنوتیپ های لوبیا (Phaseolus vulgaris L) در شرایط آزمایشگاهی با استفاده از تجزیه به مولفه های اصلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تنش خشکی ژنوتیپ های لوبیا (Phaseolus vulgaris L) در شرایط آزمایشگاهی با استفاده از تجزیه به مولفه های اصلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تنش خشکی ژنوتیپ های لوبیا (Phaseolus vulgaris L) در شرایط آزمایشگاهی با استفاده از تجزیه به مولفه های اصلی :



تعداد صفحات:20
چکیده:
پژوهش انجام شده به منظور بررسی اثر تنش خشکی توسط پلی اتیلن گلیکول بر مولفه های رشد گیاهچه 10 ژنوتیپ لوبیا به صورت آزمایش فاکتوریل بر پایه طرح کاملا تصادفی با سه تکرار در آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان انجام شد. تیمار خشکی شامل شاهد (0) و محلول پلی اتیلن گلیکول 4-، 8- و 12- بار بود. نتایج نشان داد که ضریب سرعت جوانه زنی ، میانگین زمان جوانه زنی و سرعت جوانه زنی تفاوت معنی داری در سطح یک درصد نشان داد و درصد جوانه زنی و شاخص جوانه زنی تفاوت معنی داری را نشان نداد. ریشه چه و ساقه چه در اکثر صفات مورد بررسی اختلاف معنی داری را نشان داد. نتایج حاصل از تجزیه به مولفه های اصلی در سطوح مختلف تنش، هر یک از عامل ها با توجه به صفات مختلف به خود اختصاص داده نامگذاری گردید. در نهایت می توان بیان کرد که ژنوتیپ دانشکده نسبت به سایر ژنوتیپ ها مطلوب و مقاوم به خشکی بوده و ژنوتیپ صدری نسبت به سایر ژنوتیپ ها حساس تر به خشکب می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir