توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی مدل درختی M5 و شبکه عصبی مصنوعی برای برآورد متوسط روزانه دمای هوا بر اساس داده های دمای سطح زمین سنجنده MODIS دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی مدل درختی M5 و شبکه عصبی مصنوعی برای برآورد متوسط روزانه دمای هوا بر اساس داده های دمای سطح زمین سنجنده MODIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مدل درختی M5 و شبکه عصبی مصنوعی برای برآورد متوسط روزانه دمای هوا بر اساس داده های دمای سطح زمین سنجنده MODIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی مدل درختی M5 و شبکه عصبی مصنوعی برای برآورد متوسط روزانه دمای هوا بر اساس داده های دمای سطح زمین سنجنده MODIS :



تعداد صفحات:10
چکیده:
آب مایه حیات و محرک اصلی فعالیت های کشاورزی است. 70 درصد آب مصرفی جهان به آبیاری اختصاص دارد. بیش از 90 درصد تولیدات زراعی و باغی کشور ما نیز حاصل کشت آبی است. آب محور توسعه کشاورزی است و به خصوص کشورهایی که در مناطق خشک و نیمه خشک قرار دارند، باید مقدار آب مصرفی خود را مدیریت کنند. برای مدیریت آب ابتدا باید درک صحیحی از مقدار تولید و مصرف آن داشت. مهم ترین پارامتری که در برآورد مقدار مصرف (تبخیر و تعرق) نقش دارد، دما است و برآورد صحیح مقدار آن منجر به نتایج دقیق تری در برآورد مقدار مصرف خواهد شد. این پارامتر در ایستگاه ها به طور مستقیم اندازه گیری شده و معرف دمای هوا در پیرامون ایستگاه است ولی قابل تعمیم به مناطق دوردست نیست. در این تحقیق مدل درختی M5 و شبکه عصبی (برای تبدیل داده های دمای حاصل از تصاویر مودیس و پارامترهای جغرافیایی به دمای متوسط روزانه) ارزیابی شدند. نتایج نشان داد که هر دو مدل شبکه عصبی و درختی M5 با همبستگی بالا توانستند مقدار متوسط روزانه دما را برآورد کنند. لیکن به دلیل تفاوت بسیار ناچیز ضریب تبیین و بهتر بودن شاخص های آماری مدل درختی M5، عملکرد آن نسبت به مدل شبکه عصبی مطلوب تر ارزیابی شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir