توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنتز و شناسایی کمپلکسهای جدید مس ?? و منگنز ?? با لیگاند جدید ایزاتین و 2-آمینو اتیل اتان- 1 و 2–دی آمین دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنتز و شناسایی کمپلکسهای جدید مس ?? و منگنز ?? با لیگاند جدید ایزاتین و 2-آمینو اتیل اتان- 1 و 2–دی آمین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنتز و شناسایی کمپلکسهای جدید مس ?? و منگنز ?? با لیگاند جدید ایزاتین و 2-آمینو اتیل اتان- 1 و 2–دی آمین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنتز و شناسایی کمپلکسهای جدید مس ?? و منگنز ?? با لیگاند جدید ایزاتین و 2-آمینو اتیل اتان- 1 و 2–دی آمین :



تعداد صفحات:5
چکیده:
شیفتباز جدید -(Z)-2) -2)–3 –(E)-2 اکسازولین – 3- یلیدن آمینو– اتیل آمینو )– اتیل لمینو ) ایندولین – 2- ان L از واکنش ایزاتین با 2- آمینواتیل اتان – 1و 2 دی آمین سنتز می گردد. در واکنش این لیگاندها با نمک های MnCl2.2H2O و CuCl2.2H2O به ترتیب کمپلکسهای MnL(H2O)2Cl2].2H2O و [CuL(H2O)2Cl2 حاصل گردید. ترکیبهای سنتز شده به کمک روشهای طیف سنجی UV/Vis ، IR و تجزیه عنصری شناسایی شدند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir