مقاله الگوریتم تطبیق نقشه بااستفادها زشبکه های عصبی مبتنی برفیلترکالمن به منظور افزایش دقت موقعیت یابی gps درسیستم های حمل و نقل هوشمند دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوریتم تطبیق نقشه بااستفادها زشبکه های عصبی مبتنی برفیلترکالمن به منظور افزایش دقت موقعیت یابی gps درسیستم های حمل و نقل هوشمند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوریتم تطبیق نقشه بااستفادها زشبکه های عصبی مبتنی برفیلترکالمن به منظور افزایش دقت موقعیت یابی gps درسیستم های حمل و نقل هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
امروزه سامانه های تعیین موقعیت و ردیابی درسطح جهان ازکاربردیترین تجهیزات برای مدیریت ناوگان وسایل متحرک به شمار می ایند به علت خطاهای ناشی ازموقعیت یابی و همچنین خطای شبکه نقشه راه ها موقعیت های اجسام متحرک بطور دقیق برخطوط شبکه منطبق نمی شود تطبیق نقشه به عنوان روشی است که میتواند بدون هزینه بیش ازحددرتجهیزات برای بهبود افزایش دقت موقعیت یابی به طور گسترده دربسیاری ازسیستم ها ازجمله سیستم های حمل و نقل هوشمند مورداستفاده قرارگیرد دراین مقاله یک روش نوین تطبیق نقشه با استفاده ازشبکه های عصبیمبتنی برفیلترکالمن ارایه شده است نتایج بدست امده برروی داده های واقعی نشان میدهد که روش پیشنهادی درکاهش خطا نسبت به دیگرالگوریتم های ارایه شده با استفاده ازشبکه های عصبی به خوبی عمل کرده و توانسته است خطارا به طور میانگین تا 75سانتیمتر کاهش دهد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0