مقاله بررسی تاثیررسانه های جمعی برتغییررفتاررانندگان دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیررسانه های جمعی برتغییررفتاررانندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیررسانه های جمعی برتغییررفتاررانندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:21
چکیده:
امروزه با توجه به میزان گستردگی و نفوذ رسانه های ارتباط جمعی بین مردم و همچنین میزان تاثیرگذاری آنها روی جوامع می توان از رسانه های ارتباط جمعی به عنوان یک وسیله مناسب در جهت آم وزش و اطلاع رسانی به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از رفتار پرخطر رانندگان استفاده نمود. دانش و آگاهی مردم بیشتر از طریق رسانه ها شکل میگیرد و این رسانه های قدرتمند هستند که توانایی القا باورها و ارزشها را در جهت اهداف خود بر مخاطب دارند .زیرا واقعیتی که از یک نمایش رسانه ای درک می شود می تواند بر فرایندهای فکری، رویکردها، باورها و رفتارها تاثیر بگذارد. رسانه های جمعی تاثیر بسیار عمیقی بر تمام جنبه های زندگی اجتماعی دارند. لذا استفاده خلاقانه از آنها می تواند مانع از انفعال مخاطبان می شود
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0