توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر تمایلات اجتماعی ، خشنو دی درک شده و نگرانی از خرید آنلاین برتصمیم گیری مشتریان نسبت به خر ید از خرده فروشی های آنلاین دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر تمایلات اجتماعی ، خشنو دی درک شده و نگرانی از خرید آنلاین برتصمیم گیری مشتریان نسبت به خر ید از خرده فروشی های آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تمایلات اجتماعی ، خشنو دی درک شده و نگرانی از خرید آنلاین برتصمیم گیری مشتریان نسبت به خر ید از خرده فروشی های آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر تمایلات اجتماعی ، خشنو دی درک شده و نگرانی از خرید آنلاین برتصمیم گیری مشتریان نسبت به خر ید از خرده فروشی های آنلاین :



تعداد صفحات:24
چکیده:
پدیدار شدن اینترنت و تجارت الکترونیک فرصت های بیشماری را برای شرکت ها فراهم آورده و شرکت ها می توانندمحصولات و خدمات خود را از طریق این کانال به مصرف کنندگان و مشتریان عرضه نمایند. لازمه استفاده از این فرصتشناخت عواملی است که بر تمایلات رفتاری برای خرید آنلاین تأثیر گذار است. از جمله عوامل مؤثر تمایلات اجتماعی ،خشنودی درک شده و نگرانی از خرید آنلاین هستند. در این تحقیق سعی شده است تا تأثیر عواملی همچون تمایلاتاجتماعی ، خشنودی درک شده و نگرانی از خرید آنلاین ، سودمندی درک شده و سهولت درک شده بررسی گردد. تحقیقحاضر به لحاظ توسعه دانش از نوع تحقیقات کاربردی بوده و از نوع تحقیقات توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری اینپژوهش خریداران آنلاین ایرانی بودند که حداقل یکبار از خرده فروشی های آنلاین خرید آنلاین انجام داده بودند.در اینتحقیق ابزار جمع آوری اطلاعات اولیه از پرسشنامه و از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شد. پس ازجمع آوری 397 پرسشنامه قابل قبول و انجام تحلیل های آماری از قبیل نرمال بودن داده ها ، تحلیل عاملی متغیر ها وتحلیل مسیر بر روی داده های جمع آوری شده، مشخص گردید که تمامی عوامل بیان شده در بالا بر تمایلات رفتاری برایخرید آنلاین مؤثر هستند. در انتها نیز بر اساس نتایج بدست آمده از تحقیق پیشنهاداتی ارائه گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir