توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تاثیر به کارگیری مدل های رفتاری برگر و Wipp در پیش بینی رفتار مخازن ذخیره سازی زیرزمینی گاز در ساختارهای نمکی دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تاثیر به کارگیری مدل های رفتاری برگر و Wipp در پیش بینی رفتار مخازن ذخیره سازی زیرزمینی گاز در ساختارهای نمکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تاثیر به کارگیری مدل های رفتاری برگر و Wipp در پیش بینی رفتار مخازن ذخیره سازی زیرزمینی گاز در ساختارهای نمکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تاثیر به کارگیری مدل های رفتاری برگر و Wipp در پیش بینی رفتار مخازن ذخیره سازی زیرزمینی گاز در ساختارهای نمکی :



تعداد صفحات:17
چکیده:
ساختارهای نمکی به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی خاص، مکان های مناسبی برای ذخیرهسازی مواد هیدروکربوریتشخیص داده شده اند. از حدود 70 سال پیش کشورهای صنعتی نظیر امریکا و کشورهای اروپایی اقدام به ذخیره سازی دراین ساختارها نموده اند. پیش بینی رفتار مخازن ذخیره سازی ایجاد شده در ساختارهای نمکی بسیار حائز اهمیت میباشد.در حقیقت با پیش بینی رفتار این مخازن میتوان تا حد زیادی از بروز مشکلات احتمالی در مدت زمان بهره برداری، نظیرناپایداری و کاهش حجم مخزن و; جلوگیری نموده و میزان حداقل و حداکثر فشار مجاز گاز داخل مخزن را تعیین نمود.تا کنون مدلهای رفتاری زیادی جهت پیش بینی رفتار مخازن ذخیره سازی توسط محققان مختلف به کار گرفته شدهاست. مدل تحلیلی برگر و مدل تجربی Wipp از رایجترین این مدلها می باشند. در این مقاله با استفاده از روش تفاضلمحدود به پیش بینی رفتار یک مخزن ذخیره سازی گاز در دو حالت به کارگیری مدل برگر و مدل Wipp پرداخته شده وتفاوتهای حاصل از به کارگیری این دو مدل تحلیلی و تجربی در میزان جابجایی ها و مقدار فاکتور ایمنی اتساع موردبررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل از مدلسازی عددی نشان داد که به کارگیری مدل Wipp تخمینی محافظه کارانه تررا نسبت به به کارگیری مدل برگر ارائه می دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir