توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر عامل همدلی بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عامل همدلی بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عامل همدلی بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عامل همدلی بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران :



تعداد صفحات:9
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر عامل همدلی بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیربیمه بر ارتقاء مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران بود. این تحقیق از نوع تحقیقاتتوصیفی- همبستگی است که به لحاظ هدف کاربردی است و از لحاظ نحوه جمع آوری داده ها از نوع تحقیقات غیرآزمایشی است، که از لحاظ نوع داده جمع آوری شده از دسته تحقیقات کمی و گذشته نگر می باشد. ابزار اصلیگردآوری اطلاعات پرسش نامه بود که براساس مدل مفهومی برگرفته از مدل سرکوال تنظیم شد. روایی ابزار تحقیقبوسیله پانلی از متخصصان احراز شد و به منظور سنجش پایایی با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای بخشهایمختلف پرسشنامه احراز شد. ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه 0/83 محاسبه شد. جامعه آماری تحقیق مدیران1343 واحد دامداری صنعتی استان تهران بود که با استفاده از فرمول کوکران 370 نفر به عنوان حجم نمونه تعیینشد و روش نمونه گیری به صورت طبقهای با انتساب متناسب با توجه به تعداد دامداری ها در هر شهرستان بود. نتایجبه دست آمده نشان داد که بین بعد همدلی و رضایت مشتری رابطه مثبت و معنی دار (p<0/001) می باشد.همچنین رابطه ی بین رضایتمندی مشتری از خدمات بیمه کشاورزی می تواند پیش بینی کننده ی ارتقاء مدیریتواحدهای دامداری مورد بررسی باشد (p<0/001, r=0/214).

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir