توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر عامل قابلیت اطمینان بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عامل قابلیت اطمینان بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عامل قابلیت اطمینان بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عامل قابلیت اطمینان بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه بر ارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران :



تعداد صفحات:13
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر قابلیت اطمینان بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی وتأثیر بیمه بر ارتقاء مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران بود. این تحقیق از نوع تحقیقاتتوصیفی- همبستگی است که به لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نحوه جمع آوری دادهها از نوع تحقیقات غیرآزمایشی و از لحاظ نوع داده جمع آوری شده از دسته تحقیقات کمی و گذشتهنگر میباشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعاتپرسش نامه بود که براساس مدل مفهومی برگرفته از مدل سرکوال تنظیم شد. روایی ابزار تحقیق بوسیله پانلی ازمتخصصان احراز شد و به منظور سنجش پایایی با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای بخشهای مختلف پرسشنامهاحراز شد. ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه 79 / 0 محاسبه شد. جامعه آماری تحقیق مدیران 1343 واحد دامداریصنعتی استان تهران بود که با استفاده از فرمول کوکران 370 نفر به عنوان حجم نمونه تعیین شد و روش نمونه گیریبه صورت طبقه ای با انتساب متناسب با توجه به تعداد دامداریها در هر شهرستان بود.نتایج به دست آمده نشان دادکه رابطه ی بین قابلیت اطمینان و رضایت مشتری مثبت و معنی دار (p<0/001, r=0/32) می باشد. همچنین رابطه یبین رضایتمندی مشتری از خدمات بیمه کشاورزی می تواند پیش بینی کننده ی ارتقاء مدیریت واحدهای دامداری موردبررسی باشد (p<0/001, r=0/214)

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir