توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تعیین اولویت عوامل موثر بر بازاریابی نانو پوششهای خود تمیز شونده(مطالعه موردی شرکت نانو فراز سپاهان) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تعیین اولویت عوامل موثر بر بازاریابی نانو پوششهای خود تمیز شونده(مطالعه موردی شرکت نانو فراز سپاهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تعیین اولویت عوامل موثر بر بازاریابی نانو پوششهای خود تمیز شونده(مطالعه موردی شرکت نانو فراز سپاهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تعیین اولویت عوامل موثر بر بازاریابی نانو پوششهای خود تمیز شونده(مطالعه موردی شرکت نانو فراز سپاهان) :



تعداد صفحات:25
چکیده:
اولین و مهمترین اصل در بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته های مشتری است و غفلت از توجه به این اصل، باعث می گردد که سازمان قادر به ادامه حیات خود نباشد. امروزه بیشتر شرکت ها بر این نکته توجه می کنند که فراهم نمودن محصولات و خدمات متمایز بر طبق نیازها و خواسته های مشتریان، به آنها در رسیدن به یک سهم مناسب در بازار رقابتی کمک می کند. این امر منجر به فروش بیشتر و در نتیجه سود بالاتر برای شرکت می گردد. مدل کانو، الزامات اساسی وانگیزشی و عملکردی موثر در رضایت مشتری را تعیین می کند و می تواند در ماتریسQFD مورد استفاده قرار گیرد تا این اطمینان حاصل شود که اغلب نیازها و خواسته های مهم و بحرانی مشتریان مورد توجه قرار گرفته است. اما ادغام این دو مدل باعث می شود که تجزیه و تحلیل و طبقه بندی و اولویت بندی خواستهها و نیازهای مشتریان بهتر انجام گیرد. مقاله حاضر با هدف شناخت و بررسی متدلوژی مدل ترکیبی کانو درQFDدر زمینه تجزیه و تحلیل و اولویت بندی نیازهای مشتریان تنظیم شده است. نتایج حاصل از به کارگیری این مدل در مورد نانو پوشش های خود تمیزشونده ارائه گردیده است. نتایج نشان میدهد که شرکت علاوه بر برآورده ساختن خواستههای اساسی و عملکردی، باید برای داشتن فروش بیشتر نگاهی متفاوت نسبت به خواستههای انگیزشی داشته باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir