توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تأثیر شاخصها در موفقیت سازمان های بازار سرمایه، جهت پیاده سازی و اجرای مدلE-Crmبرای دست یابی به نگرشجهانی دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تأثیر شاخصها در موفقیت سازمان های بازار سرمایه، جهت پیاده سازی و اجرای مدلE-Crmبرای دست یابی به نگرشجهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تأثیر شاخصها در موفقیت سازمان های بازار سرمایه، جهت پیاده سازی و اجرای مدلE-Crmبرای دست یابی به نگرشجهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تأثیر شاخصها در موفقیت سازمان های بازار سرمایه، جهت پیاده سازی و اجرای مدلE-Crmبرای دست یابی به نگرشجهانی :



تعداد صفحات:25
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی میزان موفقیت سازمان های بازار سرمایه در اجرایE-Crmمطابق مدل بیان شده وهمچنین میزان تأثیر هر یک از شاخص ها در پیاده سازی مدل مورد نظر برای دستیابی به نگرش جهانی ست. که نهایتا منجر به اولویت بندی اجزایE-Crmجهت طراحی بهتر E-Crm خواهد شد. نمونه آماری این تحقیق شامل 30 نفر از مدیران بازار سرمایه، می باشد، روش انجام تحقیق بدلیل محدود بودن مورد نظر و همچنین جهت بررسی نظر صاحب نظران شرکت واستفاده ازنظرات آنها, در تحلیل عاملی اکتشافی برای استخراج عامل ها از روش مؤلفههای اصلی 1 و برای چرخش عاملها از روش واریماکس 2 با نرمال سازی کیسر 3 بهره گرفته شدهاست. ملاک تصمیمگیری درمورد بقا یا حذف سؤالات پرسشنامه از تحلیل عاملی؛ مقادیر اشتراک استخراجی 4 آنهاست. ، همچنین با استخراج نتایج و اولویت بندی انجام شده استراتژی نگهداری به عنوان اولویت اول، استراتژی گسترش به عنوان اولویت دوم و استراتژی جذب به عنوان اولویت سوم، اولویت بندی شد که این اولویت بندی با نظر مدیران شرکت های بازار سرمایه هماهنگی کامل داشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir